Balita sa Kompanya

Balita

Ngano nga ang Interactive Board talagsaon kaayo?

 

Morag nagtumong ka sa mga konsepto o mga produkto nga may kalabutan sainteractive nga mga pisara o teknolohiya sa edukasyon. Kung makahatag ka ug mas espesipikong impormasyon o background, malipay ko sa paghatag ug dugang nga tabang o impormasyon.

Gipangunahan ang Recordable Smart Blackboard , nailhan usab nga mga smart board, dili sama sa tradisyonal nga chalk o whiteboards, nagtugot sa interactive nga mga presentasyon, digital annotation, ug multimedia integration. Kombenyente kini alang sa mga magtutudlo ug mga presenter tungod kay mahimo nila ang dinamiko ug madanihon nga mga leksyon, interactive nga pagkat-on, ug pagpaambit sa sulud sa multimedia. Ang ilang mga interactive nga bahin, sama sa mga kapabilidad sa paghikap ug suporta sa digital pen, naghimo sa kasinatian sa pagtudlo nga labi ka madanihon ug nagtinabangay.

Morag mangutana ka bahin sa hybrid o kombinasyon nga mga tabla nga naglakip sa mga blackboard ug whiteboard nga mga ibabaw. Kanunay kini nga gidisenyo nga adunay tradisyonal nga blackboard sa usa ka kilid ug usa ka whiteboard sa pikas, nga gitugotan ang tiggamit sa pagpili kung unsang nawong ang gusto nilang gamiton. Kini nga matang sa board sayon ​​​​kaayo alang sa personal o pagtudlo nga mga setting nga nagkinahanglan sa pagka-flexible sa usa ka chalk ug dry erase marking surface. Labi na kini nga mapuslanon sa mga kahimtang sa edukasyon diin gigamit ang lainlaing mga pamaagi ug materyales sa pagtudlo.

Artboard 3

Ang mga interactive nga teknolohiya adunay potensyal nga magbag-o sa dinamika sa interaksyon sa estudyante ug magtutudlo sa mga miting ug mga klasrom. Ang mga miting ug mga kurso mahimong mas makadani ug makadani pinaagi sa paggamit sa mga interactive nga himan sama sadigital nga mga whiteboard , mga tablet, ug mga platform sa kolaborasyon sa online. Ang mga estudyante mahimong aktibong moapil sa mga diskusyon, makig-interact sa materyal nga gipresentar, ug gani makigtambayayong sa ilang mga kaedad sa tinuod nga panahon. Sa samang higayon, ang mga magtutudlo mahimong mogamit niini nga mga teknolohiya aron ipahiangay ang kasinatian sa pagkat-on ngadto sa indibidwal nga mga panginahanglan sa mga estudyante, paghatag dayon og feedback, ug paghimo og mas dinamiko ug interactive nga mga palibot sa pagkat-on. Kini nga pagbalhin padulong sa interaktibidad mahimong mosangpot sa mas epektibo nga komunikasyon, mas lawom nga pagsabot, ug mas adunahan nga kinatibuk-ang kasinatian sa edukasyon.

Adunay pipilainteractive nga pisara mga kapilian sa merkado, ang matag usa adunay kaugalingon nga mga bahin ug kaayohan. Ang pipila ka popular nga mga kapilian naglakip sa: SMART Board: SMART Technologies nagtanyag interactive whiteboards nga nagtugot sa mga tiggamit sa pagsulat, pagdrowing ug pagmaniobra sa sulod gamit ang touch ug pen input. Kini nga mga tabla nailhan tungod sa ilang intuitive interface ug gamhanan nga software nga nagsuporta sa lain-laing mga kalihokan sa edukasyon ug pagtinabangay. Promethean ActivPanel: Promethean' Ang interactive nga panel adunay gipasibo nga software nga makapahimo sa interactive nga pagkat-on ug kolaborasyon. Ang mga panel adunay mga high-definition nga mga display, responsive touch nga kapabilidad, ug lain-laing mga educational apps ug mga himan. Google Jamboard: Google' Ang digital whiteboarding nga solusyon makapahimo sa tinuod nga panahon nga kolaborasyon, sketching, ug brainstorming. Nahiusa kini sa ubang mga gamit sa G Suite alang sa hapsay nga komunikasyon ug pagpaambit. Microsoft Surface Hub: Kining all-in-one nga digital whiteboard ug kolaborasyon nga device nag-integrate nga walay putol sa Microsoft 365 apps, nga nagtugot sa mga tiggamit sa pagtinabangay, pagpresentar ug brainstorm sa tinuod nga panahon. Kung nagpili usa ka interactive nga pisara, hinungdanon nga tagdon ang mga hinungdan sama sa gidak-on sa display, pagkasensitibo sa paghikap, kapabilidad sa software, ug pagkaangay sa ubang mga aparato ug platform. Dugang pa, ang pagkonsiderar sa mga piho nga panginahanglan ug mga kaso sa paggamit sa interactive nga mga blackboard sa imong organisasyon o palibot sa pagkat-on makatabang kanimo sa paghimo og usa ka nahibal-an nga desisyon.

Artboard 4

 


Oras sa pag-post: Ene-04-2024