Balita sa Kompanya

Balita

Uban sa pag-uswag sa hatag-as nga siyensiya ug teknolohiya kalamboan sa industriya, sa pagkakaron sa tanan nga mga kahimtang sa kinabuhi nga gigamit sa industriya sa mga intelihente nga mga produkto, sama sa industriya sa edukasyon, nagsugod usab sa paggamit sa intelihente nga pagtudlo sa produkto sa pagkakaron, ang tradisyonal nga paagi sa edukasyon mao ang halayo dili makatubag sa mga panginahanglan sa kalamboan sa kasamtangan nga edad, bag-ong mga pamaagi sa edukasyon, kanunay nga pag-usab sa pagsabot sa tradisyonal nga edukasyon. Ang modernong mga pamaagi sa pagtudlo wala na naggamit sa tradisyonal nga pisara nga chalk sa pagbuhat sa mga himan sa pagtudlo, migamit sa mga intelihenteng produkto: interactive smart board.

Hulagway sa WeChat_20211222162542

Ang interactive nga smart board gipalambo base sa naandan nga elektronik nga pagtudlo ug kagamitan sa kompyuter, ug adunay pagtudlo, taho sa akademiko, komperensya, komprehensibo nga diskusyon, pagbinayloay sa demonstrasyon ug hilit nga pagtudlo, hilit nga pagtudlo, hilit nga pagtudlo, hilit nga komperensya ug uban pang mga gimbuhaton. Touch design, labaw pa sa linya sa academic report, komperensya, academic exchange, multimedia nga pagtudlo, on-site nga pagtudlo ug gilay-on nga edukasyon ug uban pang mga kinahanglanon, uban sa intelihenteng sistema sa pagdumala, audio ug video epekto mao ang maayo; Daghan pa ang mahimamat pinaagi sa mga slide, projection film, multimedia courseware, videotape. DVD/SVCD/VCD. Materyal nga mga materyales ug uban pang mga kapanguhaan alang sa komprehensibo nga pagpakita. Ang panginahanglan sa live broadcast, adunay maayong biswal nga epekto, pagpauswag sa puwersa sa eskuylahan ug imahe.

Ang Interactive smart board naghatag ug green nga palibot sa edukasyon para sa industriya sa edukasyon, apan naghatag usab ug green nga palibot sa pagtudlo para sa mga estudyante:

1.Ang paggamit sa interactive nga smart board, pagpahimutang sa mga problema aron mahimong hinungdan sa pangagpas sa pagkat-on.

Ang pagdala sa bag-ong edukasyon nanginahanglan daghang mga kondisyon, diin ang labing hinungdanon mao ang multi-anggulo. Multi-direction, multi-level ug multi-method. Multisequence. multilevel. Ilha ang cue sa target ug hunahunaa pag-ayo. Ang interactive nga smart board makatagbo lang niini nga sitwasyon. Kusog ang kapasidad sa pagproseso sa impormasyon niini, ug dili lamang kini magamit sa pagpakita sa edukasyon. Ang pagsundog sa tin-aw nga mga sitwasyon mahimo usab nga gamiton sa pagpalapad sa edukasyon, nga nagdan-ag gikan sa usa ka kinatibuk-an ngadto sa tanan nga lebel, pagtabang sa mga bata sa pag-usisa sa pagkat-on awtomatik, sa ingon makatampo sa pagpalambo sa talento sa paglalang. Ang mga magtutudlo makahimo usab sa pagbalhin sa mga pagpatin-aw sa dugang. Pangutana. Pangutana, pagdasig sa mga bata sa paghunahuna, pagpalapad sa panghunahuna sa mga bata, pagpalambo sa pagkamamugnaon sa mga bata.

Hulagway sa WeChat_20220105110313

2. Gamita ang interactive nga smart board, paghimo og sitwasyon aron mogiya sa mga bata sa pagkat-on.

Ang atensyon mao ang ganghaan sa sentido komon, ang interes usa ka maayong magtutudlo. Alang sa mga bata, ang mga kalingawan kasagaran ang ilang direktang kadasig sa pagkat-on. Bisan pa, ang mga kalingawan ug aktibo dili kinaiyanhon, apan nakuha pinaagi sa pagkabag-o sa mga butang sa gawas, aron matubag ang panginahanglan sa bata alang sa eksplorasyon sa panghunahuna. Ug makatarunganon nga paggamit sa multimedia, makahimo niini nga mga elemento nga ma-optimize, mas maayo nga makapukaw sa interes sa mga bata sa pagkat-on.interactive smart board uban sa iyang koleksyon sa mga hulagway, teksto, tingog, larawan ingon nga usa sa mga kinaiya, alang sa mga bata sa paghimo sa usa ka puno sa makalingaw, suod nga , multi-directional nga epekto sa pagbati sa mga bata. Himoa nga ang mga bata sa usa ka partikular nga sitwasyon, dili lamang makakuha og daghan nga tin-aw. Ang piho nga pasundayag sa imahe, apan gibati usab ang impluwensya sa espesyal nga palibot, aktibo nga panghunahuna sa mga bata, gipukaw ang pagkamausisaon sa bata, gipukaw ang kadasig sa bata sa pagkat-on. Karon sa paggamit sa mga computer, mahimo nga panghunahuna, paghatag sa mga bata og biswal nga mga epekto, pagpalambo sa pagkat-on kadasig.


Oras sa pag-post: Ene-30-2022