Balita sa Kompanya

Balita

Ngano manInteractive Touch Screen Educationsikat kaayo?

Sa modernong lawak-klasehanan karon, ang mga tradisyonal nga pamaagi sa pagtudlo gipulihan sa mga bag-o ug interactive nga mga teknolohiya nga gidisenyo aron mapalambo ang kasinatian sa pagkat-on sa mga estudyante. Usa sa maong pag-uswag mao anginteractive nga touch screen , usa ka gamhanan nga himan nga nahimong popular sa sektor sa edukasyon. Uban sa abilidad niini sa pagkombinar sa daghang mga feature sa produkto sama sa dual system, screen sharing, educational resources, teaching tools, 20-point touch, ug uban pa, dili ikatingala nga popular kaayo ang interactive touch screen education.

Usa sa mga mahinungdanong bahin sa usa kainteractive nga touch screen mao ang dual system functionality niini. Kini nagpasabut nga ang mga magtutudlo ug mga estudyante dali nga makabalhin tali sa lainlaing mga operating system, sama sa Android ug Windows, aron ma-access ang lainlaing mga aplikasyon sa edukasyon ug software. Kini nga versatility makapahimo sa mga magtutudlo sa pagpahaum sa mga leksyon sa mga piho nga panginahanglan ug gusto sa mga estudyante, nga moresulta sa dugang nga pakiglambigit ug mas maayo nga mga resulta sa pagkat-on. Naghimo man ug panukiduki, pag-apil sa interactive nga mga quiz, o pagtinabangay sa mga proyekto sa grupo, ang mga kapabilidad sa dual-system sa interactive touchscreen nagtanyag ug walay katapusan nga mga posibilidad alang sa eksplorasyon sa edukasyon.

Artboard 6

Laing importante nga aspeto sainteractive nga touch screen edukasyon mao ang abilidad sa hapsay nga pagpaambit sa sulod sa lawak-klasehanan. Sa usa ka yano nga pag-klik, dali nga ma-scan sa mga magtutudlo ang usa ka QR code o ipaambit ang ilang screen, nga gitugotan ang mga estudyante nga maka-access sa mga may kalabotan nga materyal ug makasunod sa mga leksyon sa tinuud nga oras. Kini nga bahin makapauswag pag-ayo sa kolaborasyon ug makapahimo sa mga estudyante nga aktibong moapil sa proseso sa pagkat-on. Dugang pa, ang mga magtutudlo mahimong mogamit og lain-laing mga butang o bisan mga tudlo sa pagsulat sa screen, paghimo sa mga pagpatin-aw ug mga presentasyon nga mas interactive ug tan-awon nga madanihon. Ang kombinasyon sapagpakigbahin sa screenug interactive nga mga kapabilidad sa pagsulat nagbag-o sa tradisyonal nga lawak-klasehanan ngadto sa usa ka dinamiko ug madanihon nga palibot sa pagkat-on.

Ang dato nga mga kapanguhaan sa edukasyon ug mga himan sa pagtudlo usa pa ka hinungdan nganointeractive nga touch screen popular kaayo ang edukasyon. Anginteractive nga touch screen adunay lain-laing mga na-pre-install nga mga app, software ug pang-edukasyon nga sulud nga naglangkob sa lainlaing mga hilisgutan ug lebel sa grado. Gikan sa matematika ug siyensya hangtod sa mga arte sa pinulongan ug sosyal nga mga pagtuon, kini nga mga kapanguhaan naghatag sa mga magtutudlo sa mga himan nga gikinahanglan sa pagtudlo sa mga makadani ug komprehensibo nga mga leksyon. Dugang pa, ang mga interactive touch screens naghatag sa daghang mga estudyante og oportunidad sa pagtubag sa mga pangutana nga dungan nga adunay 20 ngadto sa 50 ka mga touch point. Kini nagpasiugda sa inclusivity sa lawak-klasehanan, nag-awhag sa aktibong partisipasyon gikan sa tanan nga mga estudyante ug sa paghimo sa usa ka collaborative ug inclusive pagkat-on palibot.

Artboard 1

Sa katapusan, ang walay abog nga kinaiya sainteractive nga mga touch screen usa ka madanihon nga bahin, labi na sa sektor sa edukasyon. Dili sama sa tradisyonal nga mga whiteboard o projector, ang mga interactive nga touch screen wala magbilin ug nahabilin ug wala magkinahanglan kanunay nga paglimpyo. Dili lamang kini makadaginot sa bililhong oras sa lawak-klasehanan, gisiguro usab niini nga ang mga estudyante ug mga magtutudlo dili maladlad sa bisan unsang makadaot nga mga butang o allergens. Ang kalig-on ug kasayon ​​sa pagmentinar sa interactive touch screens naghimo kanila nga usa ka cost-effective nga pagpili alang sa mga institusyong pang-edukasyon, tungod kay nagkinahanglan sila og gamay nga pagmentinar ug naghatag og dugay nga performance.

Sa katingbanan, ang kombinasyon sa duha ka sistema, pagpaambit sa screen,mga kapanguhaan sa edukasyon , mga gamit sa pagtudlo, 20-point touch, dust-free nga mga function ug uban pang mga feature sa produkto nakatampo sa dako nga pagkapopular sa interactive touch screen education. Kining gamhanang mga himan hapsay nga nag-integrate sa teknolohiya ngadto sa lawak-klasehanan aron mapalambo ang pakiglambigit, kolaborasyon, ug mga resulta sa pagkat-on. Samtang ang kalibutan nagpadayon sa pagdawat sa mga bag-ong teknolohiya sa edukasyon, ang interactive nga touch screen nga edukasyon sa walay duhaduha nanguna sa rebolusyon sa pagtudlo.


Oras sa pag-post: Sep-15-2023